Bildbomb på senaste veckans bravader!

Här kommer en rejäl bildbomd efter en fullspäckad vecka! 

Promenad, solning vid Årsta havsbad och spakväll.













Jag fick TVÅ Yatzy! ;)









Färgning av ögonfransar.





Goood frukost är underbart på semestern.
Bad vid Blå lagunen, middag på Fridays.



















Besök på Naturhistoriska riksmuseet







Hittade avbildningar av mig och Minna!!







Väääärldens fulaste fisk!! Hahahah!



Minnas bäste vän! ;)









In i biomörkret på Cosmonova! 





Tjejmiddag och utgång

























Bad vid Närlundabadet och MondayBar








Mycket händelserik vecka och jag är nu helt slut. Semesterna tar kål på mig! ;) Tur att jag är tillbaka i vanliga rutiner med jobb, träning och kost imorgon! ;) 

God natt!
0 Kommentarer till "Bildbomb på senaste veckans bravader!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!