Beställning från MM Sports

Nu börjar mitt proteinpulver och min jack3d ta slut här hemma och det var dags för nytt. Men denna gång tänkte jag testa nått nytt. 
Jacken blev jag tvungen att testa ny eftersom den just nu är indragen och under utredning för vissa ämnen den innehåller. 

Detta blev det till slut:



Body Science Whey 100% (Proteinpulver) Smak 1: Blåbär, Smak 2: Päron/Vanilj




Fairing Rage insanity (Prestationshöjare) Smak: Berry


Hoppas verkligen på att dessa är lika bra som dem jag nu förbrukat under ett halvår minst. =)
Dags att sätta fart med träningen igen snart! Nere i Halmstad tänkte jag försöka mig på både löpning och PW varje dag, får se hur det går. 

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning för kvällen. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig.. Ooops....
1 Kommentarer till "Beställning från MM Sports"
Postat av: Maria Eklöf

Emelie :)
Kläder är ett mycket bra val att ha på sig ;)

Svar: Jag hade mina tankar på naket men med mer eftertanke så känns nog kläder som ett bättre alternativ ;)
Emelie


Datum: 2012-07-14 / Klockan: 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!