Bättre humör

Tänk va lite musik och solsken kan göra en påbättre humör! Promenerade iväg butteroch tråkig med moln på himlen. Satte igång trance i lurarna och efter en stund kom solen fram. När jag kom fram till jobbet, kände jag mig redan på mycket bättre humör! 
Nu ligger jag här i solen igen, utnyttjar minsta lilla stund eftersom jag inte har semester ännu. Så varmt och skönt!! 
 
Fick nyss mail om en ny visning. En helt nyrenoverad 2a i hagsätra, dem annonserar den som nyproduktion till och med. Ska bli kul att titta på! 
 
 
1 Kommentarer till "Bättre humör"
Postat av: Tim.Win

Trance får än alltid på bättre hummör! ;)

Svar: pfffft, you never know ;)
Emelie


Datum: 2012-07-05 / Klockan: 00:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!