Bakisdag

Idag har det varit en riktig bakisdag. Vaknade, mådde dåligt, åkt pizza, vilade lite till innan jag tvingade mig iväg till Jysk, köpte ett nytt lakan till min stora säng och sedan vidare till Högdalen för att hämta det absolut sista av mina ägodelar därifrån - Sängen. Min 160 cm breda underbara säng <3

Pappa och Bella hjälpte till och nu står den äntligen på plats med nytvättade lakan och det kommer bli helmysigt att krypa ner.

När allt var klart har jag spenderat kvällen med att äta fiskpinnar, tittat på Solsidan och spelat Super Mario.

Nu är det dags att hämta väskan på vinden och packa för imorgon åker jag till Gotland med Tilda och Minna! Tjoho!! Det ska bli kul att komma iväg och göra nått annat!

See you later aligator!
0 Kommentarer till "Bakisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!