Vårkänslor är underbart!

Våren måste vara en av de bästa årstiderna, speciellt övergången mellan vintern till våren. Så med lite extra energi av solen så gjorde jag nått enastående på gymmet idag! I alla fall vad det gäller mig. 

Jag gick upp på löpbandet i hopp om att kunna springa 20 minuter, men då var jag knappt anfådd! SÅ jag fortsatte till 25 minuter som blev 30 minuter som slutade med 32 minuter - nästan 5 km! Ni kanske inte tycker det låter så mycket men förra gången jag testade mig på löpbandet så klarade jag 16 minuter, detta är en fördubbling!! 

image description

image description

Och här är beviset på mitt personrekord! Det måste bara vara Body Combat-passen som gett mig denna kondition.
När jag klädde på mig i morse var ett praktexempel på hur man ibland tänker när man jobbar på förskola. Jag började nämligen ta på mig kjol och vit tröja men kom sedan på att vi skulle ju ha rörelse, då är det bättre med leggins, sedan kom jag på att jag har ju hand om köket och det är köttfärs. Det var bara att byta om på en gång. Det slutade med att jag körde "jag-jobbar-på-förskola"-stilen!

image description
0 Kommentarer till "Vårkänslor är underbart!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!