Tisdag 20/4

God morgon!
Här sitter jag och äter yoghurt med färska jordgubbar i! Gud så gott, kan vara årets först! <3
Igår va ingen speciell dag, jobbade på som vanligt, åkte och tränade, åkte hem occh Piere fick för sig att vi skulle baka kladdkaka så jag trallade iväg till affären för att handla medan han diskade. Helt rättvist!
Men det blev ingen kladdkaka för klockan blev för mycket.. haha! Bättre lycka imorgon.

Sen pratade jag Minna och Max ihop oss och gissa vad vi ska göra idag.... GÅ PÅ BAJENMATCHEN!! Wiii! Nej jag vet att det bara är gamla ruttna superettan men det gör ingenting, vi kommer tillbaka, jag måste bara vara där och stötta dom helt enkelt! ;P Och nu när biljetterna är mycket billigare så kanske man kan vara där nån gång i månaden på hemmamatcherna.

Sen så har vi börjat titta på ett alternativ till defqon, nämligen "10 years of Q-dance". Verkar grymt de. Vad kan inte bli bättre än att vara med och fira ett 10 års jubileum, kan det bli bättre liksom?? Nej tror inte de.. ;P Skillnaden på det sistnämnda och Defqon är att defqon är en festival med flera oika scener att gå emellan. och dessutom är den på dagtid utomhus på en strand och 10 years of q-dance på nattetid inomhus på amsterdam arena. Men det blir nog bra ändå!

Idag blir det jobbet och sen snabbt iväg till matchen! Kommer bli grymt kul!
0 Kommentarer till "Tisdag 20/4"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!