Tips från coachen

Åh! Jag har fått världens bästa ide till our summerparty 2008!!! ;D Tur att vi bor på landet säger jag bara! haha!

men sen måste jag även få påpeka en sak... jag klagar inte alls på att få alla kommentarer, MEN.. Jag gillar inte alls att folk frågar: vad ska du göra idag? Haft en bra dag? Vad har du gjort idag? osv osv.. FÖR DET STÅR I MIN BLOGG!
Så ett tips från mig! Läs innan ni kommenterar så får ni veta vad jag har gjort och kanske kan kommentera det jag gjort istället! =)
4 Kommentarer till "Tips från coachen"
Postat av: Pernilla

Vad är det för ideé då? :)

URL: http://typperra.blogg.se/
Datum: 2008-06-12 / Klockan: 17:44:23
Postat av: Anonym

:P puss!


Datum: 2008-06-12 / Klockan: 17:46:47
Postat av: Anonym

va ska du göra idag då?


Datum: 2008-06-12 / Klockan: 20:55:36
Postat av: Anonym

sov sött sen puss puss!


Datum: 2008-06-12 / Klockan: 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!